FANDOM

Una noia estava esperant el seu vol en una sala d'espera d'un gran aeroport. Com havia d'esperar una llarga estona, va decidir comprarun llibre i també un paquet de galetes Es va asseure en una sala de l'aeroport per poder descansar i llegir en pau. Seient de pel mig, es va asseure un home que va obrir una revista i va començar a llegir. Entre ells van quedar les galetes.

Quan ella va agafar la primera, l'home també va prendre una. Ella es va sentir indignada, però no va dir res

Només va pensar: "Què descarat! Si jo fos més valent, fins i tot li donaria una bufetada perquè mai ho oblidi!" Cada vegada que ella agafava una galeta, l'home també prenia una. Allò li indignava tant que no aconseguia concentrar-se ni reaccionar. Quan quedava només una galeta, va pensar: "què farà ara aquest aprofitat?"

Llavors, l'home va partir l'última galeta i va deixar mitja per a ella. Ah! No! Allò li va semblar massa! Es va posar a esbufegar de ràbia!

Va tancar el seu llibre i les seves coses i es va dirigir al sector de l'embarcament. Quan es va asseure a l'interior de l'avió, va mirar dins de la bossa i per la seva sorpresa, allà hi havia el seu paquet de galetes ... intacte, tancat. ¡Va sentir tanta vergonya! Només llavors es va adonar del que equivocada que estava. Hi havia oblidat que les seves galetes estaven guardades dins la seva bossa!

L'home havia compartit les seves sense sentir-se indignat, nerviós, consternat o alterat. I ja no estava a temps ni tenia possibilitats per donar explicar o demanar disculpes. Però sí per a raonar: Quantes coses no són exactament com pensem sobre les persones? I va recordar que existeixen quatre coses a la vida que no es recuperen: Una pedra, després d'haver estat llançada. Una `paraula, després d'haver dit; Una oportunitat, després d'haver perdut El temps, després d'haver passat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori