FANDOM

Creure en el cel és per a mi resistir a acceptar que la vida de tots i de cada un de nosaltres és només un petit parèntesi entre dues immensos buits. Recolzant-me en Jesús, intueixo, pressento, desig i crec que Déu està conduint el desig de vida, de justícia i de pau que es tanca en la creació i al cor dóna la humanitat.

Creure en el cel és per a mi rebel.lar amb totes les meves forces a que aquesta immensa majoria d'homes, dones i nens, que només han conegut en aquesta vida misèria, fam, humiliació i sofriments, quedi enterrada per sempre en l'oblit. Confiant en Jesús, crec en una vida on ja no hi haurà pobresa ni dolor, ningú estarà trist, ningú haurà de plorar. Per fi podré veure els quals es troben en les pasteres arribar a la seva veritable pàtria.

Creure en el cel és per a mi acostar amb esperança a tantes persones sense salut, malalts crònics, minusvàlids físics i psíquics, persones enfonsades en la depressió i l'angoixa, cansades de viure i de lluitar. Seguint Jesús, crec que un dia coneixeran el que és viure amb pau i salut total. Escoltaran les paraules del Pare: Entra per sempre en el goig del teu Senyor.

No em resigno a que Déu sigui per sempre un "Déu ocult", del qual no puguem conèixer mai la seva mirada, la seva tendresa i les seves abraçades. No em puc fer a la idea de no trobar-me mai amb Jesús. No em resigno a que tants esforços per un món més humà i feliç es perdin en el buit. Vull que un dia els últims siguin els primers i que les prostitutes ens precedeixin. Vull conèixer els veritables sants de totes les religions i tots els ateisme, els que van viure estimant a l'anonimat i sense esperar res.

Un dia podrem escoltar aquestes increïbles paraules que l'Apocalipsi posa en boca de Déu: «Al qui tingui set, jo li donaré a beure gratis de la font de la vida».

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori